
Comeback van een iconisch merk
Brouwerij Martens is een van de grootste brouwerijen van het land en brouwt vooral voor derden. De brouwerij brouwt echter vooral voor derden. Maar met de jongste telg Bob Martens in het dagelijkse bestuur wordt een en ander heraangepakt en wordt het eigen merk Sezoens opgefrist en opnieuw gelanceerd.
Bedoeling is om de eigen bieren meer bekendheid te geven. Daarom werden er twee nieuwe bierrecepten geschreven, eentje voor een blonde en eentje voor een witbier.
Deze twee bieren zijn nog maar de start van een volledig nieuw gamma voor de bierdrinker die meer en meer op zoek gaat naar speciale bieren vol smaak, maar zonder een overdaad aan alcohol. De consument gaat immers meer en meer op zoek naar citrus, hop, kruidigheid, ... en net op deze elementen wil Brouwerij Martens met zijn Sezoens gamma inspelen.
Kriekbier
Wordt verwacht in het najaar van 2020.
Winterbier
Wordt verwacht in het najaar van 2020.
Lanceringscampagne vol muziek
Het nieuwe normaal doet noodgedwongen nadenken over veilige kleinschaligheid en daar speelt Sezoens op in met café-terrasconcerten met aanstormend talent van PXL-Music en tuinconcerten met je eigen bubbel in de achtertuin van de brouwerij met niemand minder dan Mon-o-phone, Ine Tiolants en ’The Night of the Mauro Pawlowski Syndrome’.
De link tussen Sezoens en muziek is een bewuste keuze. Muziek verbindt mensen en geeft levensvreugde, twee ingrediënten waar iedereen in deze toch wel heel bijzondere periode echt behoefte aan heeft. Tegelijkertijd steunt Sezoens op deze manier de Limburgse muzieksector die zeer zwaar getroffen is door de coronacrisis.